dsffd

ساخت وبلاگ

 

شرکت کمپرسور سازی ایران کمپرسور تولید کننده انواع کمپرسورهای باد در ایران می باشد.محصولات تولیدی شامل انواع کمپرسور های باد بدون صدا ،کمپرسورهای باد بدون روغن،کمپرسورهای باد صنعتی و...میباشد.در این مقاله قصد داریم تا اطلاعاتی در خصوص تولیدات شرکت ایران کمپرسور ارائه نماییم.

 

 

 

dsffd...
ما را در سایت dsffd دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : dsffd dsffd بازدید : 170 تاريخ : چهارشنبه 21 اسفند 1398 ساعت: 13:35

ویژگی های فرش 700 شانه و 1200 شانه

امروزه توی انواع سایت ها و فروشگاه های اینترنتی ، بازار فرش و آگهی های بازرگانی شاهد این هستیم که در مورد فرش تبلیغ میشه . این به این خاطر که طرح های متفاوت و متنوع زیادی وارد بازار این صنعت توی ایران و جهان شده و دنیای فرش های ماشینی این روز ها پیشرفت چشم گیری کرده و ایران در مبحث فرش، از زمان های قدیم همیشه حرف اول رو میزده و میزنه . از زمانی که فرش های ماشینی وارد بازار شده اند زمان زیادی میگذره و شروعش با فرش های 400 شانه بوده و امروز انواع فرش 700 شانه، فرش 1200 شانه و فرش 1500 را توی تمام بازار جهان می بینیم .

 

dsffd...
ما را در سایت dsffd دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : dsffd dsffd بازدید : 184 تاريخ : جمعه 16 اسفند 1398 ساعت: 14:52

تور لحظه آخری استانبول و جاهایی که باید دید!

ترکیه در چند سده‌ی گذشته با نام امپراتوری عثمانی و اکنون با نام رسمی جمهوری ترکیه تاریخ پرفراز و نشیبی را پشت سر گذاشته است. این منطقه در دوران باستان تحت حکومت دولت‌شهرهای متعددی مانند ایونیا قرار داشت و بعد از آن، زیر سلطه‌ی حکومت‌هایی همچون هخامنشیان، سلجوقیان، امپراتوری روم و عثمانی‌ها قرارگرفته است. پس ‌از این حکومت‌ها مصطفی کمال پاشا که بعدها به آتاتورک معروف شد، به‌عنوان بنیان‌گذار جمهوری ترکیه شناخته می‌شود و مردم از وی به‌عنوان پدر ترکیه‌ی مدرن یاد می‌کنند. آتاتورک سرانجام در سال 1923 ترکیه‌ی امروزی را بنا نهاد و در طول مسئولیتش همواره در تلاش بود که ترکیه را مدرنیزه کند. استانبول یکی از زیباترین شهرهای این کشور است و سالانه گردشگران زیادی با تور لحظه آخری استانبول را از سراسر دنیا به سمت خود می‌کشاند. در ادامه با ابعاد مختلف این شهر بیشتر آشنا می‌شویم.

dsffd...
ما را در سایت dsffd دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : dsffd dsffd بازدید : 150 تاريخ : چهارشنبه 14 اسفند 1398 ساعت: 17:50

مجتمع چاپ هنر نوین از سال 1383 فعالیت خود را آغاز نموده است و تا امروز با بیش از پانزده سال تجربه و با دارا بودن چاپخانه مجهز، دستگاه های پیشرفته چاپ و کادری مجرب آماده همکاری با کلیه کارخانجات، برندها، شرکت ها و موسسات با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت می باشد. افتخار ما همکاری با برند های مطرح و بزرگ کشور از جمله ال جی ، سونی ، میهن ، کاله، کالبر، پگاه، مدیران خودرو، زر ماکارون، گلرنگ و غیره در زمینه های گوناگون طراحی، چاپ و تبلیغات می باشد. بنر وینیل شبکه‌ای: همان‌طور که از نام این بنر پیداست، طراحی آن به صورت شبکه‌ای است و لذا جریان باد از میان آن عبور می‌کند. اگر در مناطقی که هوای آن‌جا مرطوب است می‌خواهید چاپ بنر را انجام دهید، توصیه می‌شود از همین مدل استفاده کنید، چرا که در برابر رطوبت، پارگی و… بسیار مقاوم است. چاپ، بنر وینیل شبکه‌ای چنان‌چه با رنگ مرغوب و دستگاه‌های پیشرفته انجام گیرد، نصب آن بدون نگرانی از آسیب‌های احتمالی همراه خواهد بود، زیرا مقاومت این جنس بنر بسیار بالاست. لمپوست بنر: این مدل بنر در برابر کشیدگی و تغییر شکل مقاوم است. در واقع چاپ بنر لمپوست به گونه‌ای انجام می‌شود که مقاوم باشد و همچنین در برابر عوامل بیرونی مثل باد انعطاف داشته باشد. نور خورشید نیز چاپ روی بنر را تحت تاثیر قرار نمی‌دهد و اشعه‌های خورشید رنگ آن را کدر و کم‌رنگ نمی‌کند. برای جلب توجه بیشتر پس از چاپِ بنر و نصب آن می‌توانید از پروژکتورهایی استفاده کنید که با نورپردازی جلوه بنر شما را دوچندان کنند.

 

dsffd...
ما را در سایت dsffd دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : dsffd dsffd بازدید : 143 تاريخ : چهارشنبه 14 اسفند 1398 ساعت: 0:56

والدین پر مشغله امروزی برای نگهداری از فرزندان عزیز خود نیاز به پرستارانی مطمئن و قابل اعتماد دارند. ما در این بخش به شرح مجموعه از ویژگی ها وش رح مشکلاتی که ممکن است خانواده ها با آن درگیر باشند می پردازیم.

 

dsffd...
ما را در سایت dsffd دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : dsffd dsffd بازدید : 145 تاريخ : چهارشنبه 14 اسفند 1398 ساعت: 0:49

خرید کیف لپ تاپ

یکی از مهمترین خرید ها ، خرید کیف لپ تاپ مناسب  است . زیرا لپ تاپ وسیله ای حساس بوده و با توجه به اینکه ممکن است اطلاعات خیلی مهمی را درآن داشته باشیم بنابراین باید تلاش کنیم به بهترین نحو از آن مراقبت کنیم و کیفی را تهیه کنیم که لپ تاپ به خوبی داخل آن جا شود تا خدایی ناکرده . در ادامه نکاتی را در رابطه با انتخاب درست ابعاد و خرید کیف لپ تاپ مناسب برایتان بازگو خواهیم کرد.

 

dsffd...
ما را در سایت dsffd دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : dsffd dsffd بازدید : 150 تاريخ : چهارشنبه 14 اسفند 1398 ساعت: 0:46

اعتبار در کار ؛ چرا معتبر بودن عامل اصلی موفقیت شغلی است؟
ترک دنیای مالی برای دنبال کردن مسیر کارآفرینی یک لحظه محوری، هیجان انگیز و ترسناک در زندگی من بود ، ثروت تنها چیزی بود که میشناختم، با این حال، در حالی که به عنوان یک کارمند امور مالی کار می کردم، احساس کردم چیزی از دست رفته است.
 

dsffd...
ما را در سایت dsffd دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : dsffd dsffd بازدید : 152 تاريخ : چهارشنبه 14 اسفند 1398 ساعت: 0:41